Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Торган М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Торган М. 
Моніторингові дослідження − вимога часу [Електронний ресурс] / М. Торган. // Теоретичні та прикладні питання державотворення. - 2013. - Вип. 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppd_2013_12_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Торган М. М. 
Особливості методики діагностування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій [Електронний ресурс] / М. М. Торган // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 427-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_91
Розкрито особливості методики діагностування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій в ЗОШ. Запропонована методика передбачає два напрями діагностування: перший - діагностування знань і вмінь, другий - діагностування професійно важливих якостей менеджерів освіти. Запропоновано серії завдань ("А", "В", "С" - для першого напряму, психологічні методики - для другого напряму) та технології їх оцінювання. Наведено результати дослідження щодо виявлення рівня функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій за представленою методикою.Раскрыты особенности методики диагностирования функциональной компетентности менеджеров образования для выполнения контрольно-диагностических функций в ООШ. Предложенная методика предусматривает два направления диагностирования: первое - диагностирование знаний и умений, второе - диагностирование профессионально важных качеств менеджеров образования. Представлены серии заданий ("А", "В", "С" - для первого направления, психологические методики - для второго направления) и технологии их оценивания. Проанализированы результаты исследования по выявлению уровня функциональной компетентности менеджеров образования к выполнению контрольно-диагностических функций по предложенной методике.The article describes particular qualities of methods of functional competence. Diagnosis of educational managers for performance of control and diagnostic functions in middle school. The proposed method involves two areas of diagnosis: the first - diagnosis of knowledge and skills, the second - diagnosis professionally important qualities of education managers. Presented a series of tasks ("A", "B", "C" - for the former, psychological techniques - for the second direction), and the technology of their assessment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Торган М. М. 
Аналіз стану підготовки менеджерів освіти до виконання професійних функцій [Електронний ресурс] / М. М. Торган. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Торган М. М. 
Аналіз сучасних підходів до моніторингу управлінської діяльності керівників навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. М. Торган // Теорія та практика державного управління. - 2013. - Вип. 4. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_4_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.391 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Торган М. М. 
Професійні функції менеджерів освіти [Електронний ресурс] / М. М. Торган // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 219-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_59
Проаналізовано класифікації професійних функцій менеджерів освіти, виділено та охарактеризовано функції внутрішньо-шкільного управління: інформаційно-аналітичну, мотиваційно-цільову, планово-прогностичну, організаційно-виконавчу, контрольно-діагностичну та регулятивно-корекційну. Проведено пілотне дослідження володіння менеджерами професійними функціями (42 директори та заступники директорів шкіл та гімназій Одеської області). В системі ранжування результатів діагностування наведено статистичні дані щодо готовності до здійснення мотиваційно-цільових, інформаційно-аналітичних, контрольно-діагностичних та регулятивно-корекційних функцій. Підтверджено тезу щодо необхідності цілеспрямованої підготовки менеджерів освіти до здійснення функцій внутрішньо-шкільного управління.Проанализированы классификации профессиональных функций менеджеров образования, выделены и охарактеризованы функции внутришкольного управления: информационно-аналитическая, мотивационно-целевая, планово-прогностическая, организационно-исполнительская, контрольно-диагностическая и регулятивно-коррекционная. Проведено пилотное исследование по уровню владения менеджерами профессиональными функциями (42 директора школ и гимназий Одесской области и их заместители). В системе ранжирования результатов диагностирования приведены статистические данные по готовности к осуществлению мотивационно-целевых, информационно-аналитических, контрольно-диагностических и регулятивно-коррекционных функций. Подтвержден авторский тезис о необходимости целенаправленной подготовки менеджеров образования к осуществлению функций внутришкольного управления.The article analyzes some current classifications of professional functions of education managers and results of a pilot study.
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.866 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Торган М. 
Результати оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. Торган // Актуальні проблеми державного управління. - 2013. - Вип. 3. - С. 121-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2013_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 822.957 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Торган М. 
Сучасні вимоги до професійно важливих якостей менеджерів освіти [Електронний ресурс] / М. Торган // Актуальні проблеми державного управління. - 2013. - Вип. 4. - С. 133-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2013_4_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського